Annemarie Timp-Hofmans, Bestuurder van de Stichting Landelijke Faciliteit CVP

Annemarie werkt als ZZP-er vanuit een eigen onderneming, gericht op klachtondersteuning, klachtbemiddeling en klachtprocessen in de zorg.

Zij heeft meer dan 12,5 jaar ervaring in het werk als CVP binnen de VG-sector en hiervoor de leergang gevolgd. Annemarie is als projectleider betrokken geweest bij het ontwikkelen van het Kwaliteitskader CVP in de Wzd.  Ze is voorzitter geweest van het bestuur van de Beroepsvereniging CVP (voorloper BeVeZo). Daarnaast zet ze zich in als mediator in de zorg, klachtbemiddelaar, voorzitter calamiteitenonderzoek en trouwambtenaar waarvoor ze diverse opleidingen heeft gevolgd.

Benieuwd wat zij doet wanneer zij niet aan het werk is? Dan kun je haar vinden in de tuin, in de boksring, (hard) lopend in de mooie omgeving van Andel, van een ijsje genietend met man en kinderen of gewoon thuis.

Carina Rog- van Daalen, Secretarieel medewerkster de Stichting Landelijke Faciliteit CVP

Carina is in 2020 gestart als zelfstandig ondernemer. In diverse branches ondersteunt zij ondernemers door werk uit handen te nemen op financieel/administratief en secretarieel gebied, bijvoorbeeld mail, agendabeheer en boekhouding.

Zij werkt tevens als vrijwilliger bij Visserijmuseum Woudrichem en KrijgdeKleertjes Altena.

mr.dr. Brenda Frederiks, Juridisch adviseur bij de Stichting Landelijke Faciliteit CVP.

Brenda werkt als Juridisch adviseur (ontwikkelingen Wet zorg en dwang volgen, vertalen wet- en regelgeving voor de clientvertrouwenspersonen, het bijhouden van jurisprudentie, het schrijven van factsheets). Ook is zij Universitair docent gezondheidsrecht bij het Amsterdam UMC op de afdeling ethiek, recht en humaniora

Naast haar werkzaamheden is zij lid jurist Centraal Tuchtcollege voor de gezondheidszorg en plaatsvervangend lid College voor de Rechten van de Mens en lid van diverse klachtencommissies in de (langdurige) zorg.

Loes den Dulk, adviseur bij de Stichting Landelijke Faciliteit CVP

Loes werkt ook als directeur bij Stichting Raad op Maat. Stichting Raad op Maat heeft als missie dat de stem van de cliënt gehoord wordt. Zij werken met name in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking maar ook in andere sectoren zijn ze actief.

Zij is binnen Raad op Maat trainer, adviseur, auditeur, spreker, dagvoorzitter, schrijver.